خودآموز مکالمه عربی

هیّا نتکلّـــم!

دانلود ابزارهای موردنیاز اجرای DVD صدی الحیاة

  • ۱۱:۳۰

اگر تاکنون DVD کل مجلدات صدی الحیاة را خریداری کرده اید اما هنگام اجرای این لوح فشرده و کلیک بر روی نام کتاب، با صفحه ای سیاه بدون متن مواجه می شوید، باید نرم افزار زیر را دانلود کرده و بجای نسخه های جدید نرم افزار Adobe reader ان را نصب کنید.

علت این امر هم این است که نرم افزار این لوح فشرده قدیمی است و با نسخه های جدید ادوب ریدر ناسازگار است و ما در تماسی که با سازنده این نرم افزار داشتیم به این مطلب اذعان داشتند.

لذا ما نسخه های مختلف Adobe reader را آزمایش کردیم و نتیجه این شد که نسخه 6 تا 9 آن سازگاری لازم را دارد.

 

*****

همچنین نقیصه دیگری که در این مطلب در صدد حل آن هستیم این است که در قسمت المرحلة المتوسطة المستوی الأولی، بجای کتاب الطالب فایل تکراری دیگری باز می شود. لذا برای اینکه حقوق متقابل خریدار و سازنده لوح فشرده رعایت شود، فایل PDF المتوسطه1 را اینجا بصورت رمزگذاری شده قرار دادیم تا فقط خریداران این لوح فشرده با استفاده از رمزی که به همراه آن برایشان ارسال کردیم بتوانند آن را هم در کامپیوتر و هم در گوشی دانلود و استفاده کنند.

لازم به ذکر است چنانچه شما پکیج کامل مکالمه عربی و یا کتاب هیّانُشاهِد را خریداری نموده باشید در هرکدام از لوح فشرده ای که به ضمیمه آن برایتان ارســال شده است، این دو فایل از قسمت سمت چپ پایین نرم افزار اتوران (یا در صفحه اصلی یا در قسمت «حول البرنامج») قابل اجرا هستند.

*****

برای دانلود هرکدام از موارد زیر بر روی عکس مورد نظر کلیک کنید:

 

دانلود نرم افزار adobe reader 9     دانلود پی دی اف صدی الحیاة

 

چنانچه علاقمند خرید پکیج کامل مکالمه عربی و یا کتاب هیّانُشــاهِــد (متن سریال کارتونی صلاح الدین) و یا لوح فشرده تمام مجلدات صدی الحیاة هستید، با این آی دی در ارتباط باشید:

Eitaa.com/Arabia

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan مالک این وبسایت آموزشگاه مجازی هدهد