خودآموز مکالمه عربی

هیّا نتکلّـــم!

اپلیکیشن لهجه عراقی+دانلود رایگان

  • ۱۱:۰۴

نظر به استقبال گسترده از کانال مکالمه عربی و تعلیم اللهجة العراقیة در ایتا و درخواست مخاطبین این دو کانال، اپلیکیشن خودآموز لهجه عراقی که بصورت درس بندی شده و به دو صورت متنی و صوتی قابل دسترسی است، جهت دانلود رایگان در سایت قرار می گیرد.

ما اپلیکیشن های اندروید بسیاری را آزمایش و نصب کرده ایم. برخی چنددرس را رایگان داشته و بقیه را پولی کرده بودند. برخی کامل نبودند و اشکالاتی داشتند یا ناقص بودند. لکن این اپلیکیشن که هم اکنون آماده بارگیری شده است را بهترین و کامل ترین اپلیکیشن یافته ایم که همه دروس آن رایگان است و البته برای دانلود صوت هردرس باید به اینترنت متصل باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه و بر روی لینک دانلود کلیک نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن خودآموز لهجه عراقی (توسط استاد علی خدری)

حجم: 33 میغابایت

حسین

سلام

خسته نباشید بابت دانلود اپلیکشن لهجه عراقی خواستم بگم که دانلود نمیشه و دائم یک لینک میده که با کلیکش مجدد لینک میاد و خبری از دانلود نیست

وعلیک السلام
با کلیک بر روی لینک دانلود، به سرور پیکوفایل متصل میشوید که لینک دانلود را برای شما تولید می کند. پایین کادری که لینک دانلود را میدهد، دکمه دانلود قرار دارد.
تاکنون افراد زیادی آن فایل را دانلود کرده اند و مشکلی گزارش نشده است.
بی نام

با سلام دانلود نمیشه مشکل داره

ماهان

فیه مشکلة.. ما أقدر تحمیل.. أخوی!

ماهان

تم التحمیل. لک وافر الشکر

ابوالفضل

برنامه  صدا پخش نمیشه 

پیمان

صوت دانلود نمیشه برادر

Mahmoud

با سلام ،ببخشید چرا هر کار میکنم دانلود نمیشه ،،خواهشا این مشکل و درست کنید 

جانعلی

سلام وقت بخیر خیلی برنامه خوبیه

من داشتم استفاده می کردم وازماکت بازار دانلود کرده بودم ولی نمی دانم چرا حذف کردید تازه من درس خوراکی ها بودم لطفاً دوباره بزارید خدا خیرتون بده

 

سپیده

سلام وقت بخیر

برنامه ی شما خیلی خوبه من قبلا از بازار دانلود کرده بودم خیلی خوب و واضح آموزش میدید وتمرین وتکرار میکنید

متاسفانه مال من حذف شد وهر کاری کردم دیگه تو بازار نتونستم پیداش کنم

الانم از توی گوگل پیدا کردم ودانلود کردم ولی اصلا صوتش دانلود نمیشه

لطفا اگه میشه مشکلش رو حل کنید ویا دوباره بزارید تو بازار

ممنون

مهناز

سلام چرا صداش باز نمیشه

محمد مهدی بیات

سلام

نرم افزارتون خیلی عالیه.اما دو هفته اس صوتش پخش نمیشه

هادی

متاسفانه چند روز است که صوت آن پخش نمی شود. گویا از بازار هم حذف شده. 

محمد

سلام برنامه خوبی هست متاسفانه مدت کوتاهی هست که صداش پخش نمیشه .جکار کنیم که صداش دوباره پخش بشه راهنمایی کنید ممنون 

مجید

سلام برنامه عالی هست ولی دوهفته هست صوت برنامه دانلود نمیشود لطفا مشکل را حل کنید

امیر

سلام

برنامه عالی چرا صوت نداره من خادم موکب هستم 

لطفا صوت بزارید بخاطر تمام حسین

محمد جواد

سلام 

صوت برنامه قابل دانلود نیست 

لطفاً اشکال را برطرف نمایید.

با سپاس

 

 

 

 

 

 

 

 

حسین

لطفا دوباره اپلکیشن در برنامه بازار بزارید

ام البنین

سلام بنده از قبل برنامه رو داشتم اما جدیدا شروع کردم به شنیدن اما به درس پنج که رسیدم متاسفانه دیگه صوتش باز نشد

الان هم حذف و دوباره نصب کردم اما بازم صوت پخش نمیشه

ابراهیم

سلام متاسفانه صوت دروس دانلود نمیشه ممنون میشم مشکل مرتفع بشه یا اگر اشتراکی میخواد هزینه پرداخت بشه صوت دانلود بشه

علی از مشهد

با سلام وخدا قوت این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی بود که تا حالا داشتم اما متاسفانه یه مدته که صوتش قطع شده تو رو خدا رسیدگی کنید علتش چیه ما داشتیم استفاده میکردیم

سینا

برنامه خوبی هستش ولی صداش یه مدت دانلود نمیشه از دست اندرکاران این سایت خواهشمند است می تونن مشکل از سازنده این نرم افزار پیگیر و حلش کنند

 

کاربر

سلام .خیلی نرم افزار خوبیه ولی حیف که صداش دانلود نمیشه . من قبلا اشتراکش رو تو بازار خریده بودم ولی گوشیمو عوض کردم ودوباره نصب کردم دیگه بالا نمیاد. خواهشا مشکلش رو برطرف کنین دوباره هم اشتراک میخرم چون واقعا توصیحاتشعالی و کاربردی بود .ممنون از زحمات سازندگان و استادش

محمد رضا اکبری پور

سلام .چرا صوت دانلود نمیشه.آخه برنامه به این خوبی حیفه که ناقص بشه .زحمات  ما و شما هم به هدر می‌ره.خیلیا افراد هستند که تا اواخر دروس رفتن یه مرتبه برای درس بعدی دیدن صدای دروس دیگه دانلود نمیشه.لطفا رسیدگی کنید

ممنون

محمد رضا اکبری پور

سلام دوستای که با اون نرم افزار مشکل دانلود صدا دارن برای آموزش لهجه عراقی استاد علی خدری .از بازار کتاب دیجیتال قائمیه ghbook.ir دانلود کنید همون مطالب با صوت استاد علی خدری هست ولی با یه فرمت دیگه ولی همون مطالب و صوت هست.

محمد رضا اکبری پور

یا از کافه بازار اپلیکیشن کتاب قائمیه را دانلود کنید وقتی دانلود کردید از اونجا لینک دانلود را پیدا و دانلود کنید آموزش لهجه عراقی استاد علی خدری اونجا با صوت و مطالب هست

محمد رضا اکبری پور

فقط توجه داشته باشید که آموزش لهجه عراقی استاد علی خدری در کتابخانه قائمیه  هست اگه اپ کتاب قائمیه رو حذف کنید آموزش لهجه عراقی هم حذف میشه.

خیلی کتابها و آموزشها اونجا هست خدا خیرشان بده

محمد رضا اکبری پور

دوستان سلام.کسانی که  اون نرم افزار لهجه عراقی  که در بازار بود و الان حذف شده می‌خوان ،به آدرس arabia2.blog.ir برن و دانلود کنن . به تجربه من با اینترنت ثابت وارد نشن و دانلود نکنن بلکه‌ با گوشی که میخواد نرم افزار روش باشه به گوشی یکی دیگه که اینترنت موبایل داره  وصل بشن و سرچ کنند و از لینکها دانلود کنن و نصب کنن. بعد همینجور که به گوشی دیگری وصلن صوت هر ۳۴ درس را دانلود کنن.اینجوری مشکل دانلود صدا حل میشه.من امتحان کردم بجز درس اول سوم و سی و چهار صوت دانلود نشد بقیه شد

ولی در کل نرم افزار مشکل داره باید باهاش کنار بیاین 

کاش دست اندرکاران پیام و نظرات بخونن و مشکل رو حل کنن

به هر دری زدم تا بتونم با تیم پشتیبانی نرم افزار یا استاد خدری تماس بگیرم و مشکل رو مطرح کنم راه به جایی نبردم

موفق باشید

 

علی

سلام،عزیزان این برنامه واقعا عالی هستش،از کسانیکه این اپ رو ساختن تشکر میکنم،اما خواهشی که دارم این هستش که لطفاً دوباره در بازار بگذاریدش واقعا حیف بود در بازار حذفش کردید،تمنادارم دوباره در بازار بگذاریدش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan مالک این وبسایت آموزشگاه مجازی هدهد