خودآموز مکالمه عربی

هیّا نتکلّـــم!

دانلود مستند جنایات صدام - عربی فصیح

  • ۰۷:۴۳
دانلود مستند جنایات صدام حسین
28 آوریل 1937 نوزادی در یکی از مناطق قبائلی عراق واقع در روستای العوجه تکریت در خانواده‌ای چوپان دیده به جهان گشود، نوزادی که در آینده نقش بی‌بدیلی در کشورش و منطقه خاورمیانه ایفا نموده و به یکی از دیکتاتورترین و خون‌خوارترین جلادان تاریخ بدل شد. صدام الحسین عبدالمجید التکریتی در حد فاصل سال‌های 1979 تا 2003  به عنوان رئیس جمهور عراق به فعالیت پرداخته و به گونه‌ای مستقیم و غیر مستقیم در تمامی رخدادهای منطقه خاورمیانه موثر بوده است.
 
صدام حسین نهایتا و پس سال‌ها انزوا به واسطه حمله‌اش به کویت در سال 2003 و به بهانه مقابله با سلاح‌های کشتار جمعی رژیم بعث در حمله ائتلاف آمریکایی - انگلیسی از قدرت ساقط شد. اکتشاف محل اختفای وی و سپس محاکمه پی در پی دیکتاتور مخلوع عراق نهایتا به اعدام وی در سی ام دسامبر 2006 منجر شد، مرگی که جهانی را از وجود لوث چنین جنایتکاری پاک نمود، اگرچه پیامدهای عاطفی، اقتصادی و امنیتی اقدامات این دیکتاتور هم چنان در مناطقی از خاورمیانه پابرجا مانده است.
 
اکنون پس از سقوط دیکتاتور، شبکه العراقیة اقدام به ساخت مستندی از ابعاد و زوایای مختلف جنایات وی در هشت قسمت کرده است که به صورت اختصاصی توسط معهد هدهد و کانال مکالمه عربی ایتا، بدون کپی برداری از دیگر سایت ها، به صورت رایگان آماده دانلود شده است.

لینک دانلود در ادامه مطلب

دانلود قسمت اول از سرور پیکوفایل (اغتیال علماء الدّین)

دانلود قسمت دوم از سرور پیکوفایل (الانتفاضة الشعبانیّة)

دانلود قسمت سوم از سرور پیکوفایل (ملفّ التعذیب +18)

دانلود قسمت چهارم از سرور پیکوفایل (تجفیف الاَهوار)

دانلود قسمت پنجم از سرور پیکوفایل (اِعدام شَعب)

دانلود قسمت ششم از سرور پیکوفایل (جریمة اِعدام التُّجّار)

دانلود قسمت هفتم از سرور پیکوفایل (جریمة حلبجه)

دانلود قسمت هشتم از سرور پیکوفایل (الدکتاتور)

 

(قسمت هایی که هنوز لینک دانلود آنها در دسترس نیست، به تدریج بارگزاری و از طریق کانال مکالمه عربی ایتا اطلاع رسانی خواهد شد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan مالک این وبسایت آموزشگاه مجازی هدهد